اپليكيشن خدماتي خدمت از ما اپليكيشن خدماتي خدمت از ما
|
وقتي نوبت به انتخاب يك شركت جستجوگرها خدمات سئو مي رسد ، مي خواهيد در يك راه هوشمندانه و منطقي به اين موضوع بپردازيد. اگر عجله به روند كار داشته باشيد ، احتمالاً با آژانس رسمي امضاء نمي كنيد كه انتظارات شما را برآورده نكند ، اين مي تواند منجر به يك تجربه نااميد كننده شود كه به شما در رانندگي ترافيك ، هدايت يا فروش كمك نمي كند. با نحوه انتخاب يك شركت SEO (و جلوگيري از سناريوي فوق) با اين سه مرحله بياموزيد: 1. به عملكرد گذشته آژانس سئو نگاه كنيد مردم نگاه مي كنند كه شركت شما براي انجام اين كار تعيين كرده است كه آيا شما مي توانيد تحويل بگيريد. شما بايد هنگام انتخاب يك شركت جستجوگرها نيز همين كار را انجام دهيد. به عملكرد گذشته آنها ، خواه از طريق نمونه هاي نمونه كارها ، مطالعات موردي ، جوايز صنعت يا توصيفات مشتري ، توجه كنيد. طبق گفته Trevin Shirey ، يك سئو با تجربه و مدير توسعه تجارت در WebFX: "عملكرد گذشته و اثبات شده مهمترين عامل است كه در ذهن من وقتي شخصي به دنبال يافتن شريك سئو است ، فكر مي كنم. به خصوص در مورد اينترنت امروزه ، خيلي ساده مي توان چيزهاي خوب را در مورد خودتان گفت يا اينكه مانند يك آژانس معتبر و معتبر به نظر برسيد كه مي داند آنها در يك سطح چه كاري انجام مي دهند ، اما آژانس هاي سئو كه واقعاً موفق هستند ، مي روند. از نتايج خاص ، اثبات شده و قابل اثبات در دسترس براي مشتريان بالقوه است. " نقل قول در مورد چگونگي انتخاب شركت مناسب SEO "من هميشه توصيه مي كنم كه افراد نمونه هاي خاصي از كارهاي گذشته مانند وب سايت يا يك كمپين را بخواهند ... بنابراين ، عملكرد اثبات شده شماره يك در ليست من است. اطمينان حاصل كنيد كه شما اثبات قابل اثبات داريد كه شركت مي داند چه كاري انجام مي دهد و آنها مي توانند نتايج قابل توجهي را براي مشتريان خود به ارمغان آورند. " با اثبات دقيق عملكرد آژانس سئو ، تجارت شما مي تواند با اطمينان به مشورت يا مشاركت باشد. شما مي دانيد كه براي دستيابي به اهداف خود براي رشد شغل خود ، يك شركت SEO خوب انتخاب مي كنيد. 2. درمورد تجربه خود از مشتريان گذشته يا فعلي سؤال كنيد خواندن توصيفات و همچنين مصاحبه هاي عميق مي تواند به شركت شما كمك كند تا بينش مشتري را تجربه كند. مي توانيد در مورد نقاط قوت و ضعف آژانس اطلاعاتي كسب كنيد ، به علاوه پيش نمايش استراتژي و روند گزارش گيري. همانطور كه شيري مي گويد: اطلاعات تماس با مشتريان فعلي بسيار بزرگ است. اطمينان حاصل كنيد كه با سه تا پنج مشتري فعلي يك فروشنده خاص SEO براي تماس با آنها تماس بگيريد. از آنها بپرسيد كه چگونه آنها دوست دارند با آن شركت خاص كار كنند. تا آنجا كه مي توانيد در مورد روند سئو آنها ، نحوه اداره شركت و گزارش گيري آنها بياموزيد. به اين ترتيب ، شما قبل از شروع مشاركت مالي با آنها ، به شخص ثالث درباره فروشنده SEO خود نگاه مي كنيد. " همچنين مي توانيد به سؤالات متداول پاسخ دهيد ، از جمله: ليستي از سوالات متداول در مورد چگونگي انتخاب درست شركت SEO آژانس چقدر سريع تماسها يا ايميل را برمي گرداند؟ 3. با شركت SEO آشنا شويد و سؤال كنيد قبل از ورود به آژانس سئو ، مي خواهيد با آنها ملاقات كنيد. چه از طريق يك كنفرانس ويدئويي ، چه از نظر شخصي و چه به صورت مجازي ملاقات كنيد ، اين نشست رو در رو مي تواند به تيم شما كمك كند تا تعيين كند كه آيا آنها شركت مناسب سئو براي شما هستند يا خير. وقتي با آژانسهاي احتمالي خود ملاقات مي كنيد ، حتما ليستي از سوالات را تهيه كنيد. به گفته شيري: وي ادامه داد: "بعضي اوقات از اينكه در فرآيند فروش از ما سؤال مي كنند عذرخواهي مي كنند ، اما من فكر مي كنم هرچه سؤالاتي بيشتر درباره عملكرد گذشته بپرسيد ، تصويري واضح تر كه مي خواهيد در مورد اينكه يك آژانس سئو ماهر و چقدر خوب است بدست مي آوريد. قادر به انجام شركتي كه به خوبي گرد شده است ، نمي خواهد چيزي براي پنهان كردن داشته باشد ، و مشترياني كاملاً مشتاق و مشتاق و مشتاق براي به اشتراك گذاشتن تجربه خود در زمينه كار با آنها خواهند داشت. " نقل قول در مورد انتخاب شركت SEO مناسب چند نمونه از برخي از سؤالاتي كه بايد در هنگام انتخاب يك شركت جستجوگرها بپرسيد عبارتند از: چه تجربه اي با صنعت تجارت ما داريد؟
امتیاز:
بازدید:
|
|
[قالب وبلاگ : سایت آریا] [Weblog Themes By : sitearia.ir] |